آئیے ذیل کے نکات پر ایک نظر ڈالیں۔
ہر ریستوراں ہمیشہ نام کی شہرت چاہتا ہے تاکہ اس کی مصنوعات کو عوام کی پہچان ہو۔ اسی طرح ، دکان یا ریستوراں کے لئے ایک انوکھا اور اچھا نام ہمیشہ صارفین کے ذریعہ پہچانا جائے گا۔ریستوراں کا نام زائرین کو متعارف کروانے کے لئے نکات
1. وزیٹر ڈیٹا اکٹھا کرنا
ہدف مارکیٹ تک پہنچنے کے بارے میں جانتے ہوئے جو ملاحظہ کی گئی ہے اس کی مدد سے دیکھا جاسکتا ہے۔ اس معاملے میں ، آپ ہدف زائرین کی حد معلوم کرسکتے ہیں جو آپ کے ریستوراں کا کاروبار پسند کرتے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ کے زائرین کو دلچسپی ہے اس کے ذریعے مختلف بدعات پیدا کرکے آپ اپنے کاروبار کو بھی ترقی دے سکتے ہیں۔
یقینا. ، ریستوراں میں بدعات اور پیش کی جانے والی مختلف اشکال آپ کے زائرین کے مفادات کو ایڈجسٹ کرکے کیا جاسکتا ہے۔ اس معاملے میں ، آپ یہ جان سکتے ہیں کہ آنے والے
سب سے زیادہ پسند کیا جاتا ہے تاکہ آپ ریستوراں میں آکر بور نہ ہوں۔ اسی طرح ، آپ ریستوران کی تفریح گاہ کو دیکھنے کے لئے ایک آرام دہ جگہ پر بھی بنا سکتے ہیں۔
2. زائرین کو راغب کریں
زائرین کو راغب کرنا خصوصی پیش کشوں اور پرکشش سہولیات کی فراہمی کے ذریعہ بھی کیا جاسکتا ہے جسے صارفین پسند کرتے ہیں۔ اس معاملے میں ، آپ زائرین جب خریداری کی رقم سے تجاوز کرچکے ہیں تو آپ چھوٹ یا چھوٹ دے سکتے ہیں۔
اس کے علاوہ ، آپ ایسے گلوکاروں کو بھی پیش کرسکتے ہیں جو مخصوص دن میں زائرین کی تفریح کرسکتے ہیں۔ آپ زائرین کو گانوں کی درخواست کرنے کا موقع دے کر یا انہیں براہ راست گاتے ہوئے بھی ایک دلچسپ تجربہ فراہم کرسکتے ہیں۔ یقینا ، اس حالت میں بھی اہل خانہ کے ساتھ کھانے کے ل restaurant ایک خوشگوار ریستوراں والے مقام کی مدد کرنی ہوگی۔
3. ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا استعمال کریں
پیش کی جانے والی تکنیکی پیشرفت آپ کو صارفین کو وسیع پیمانے پر ملکیت والے ریستوراں متعارف کروانے کا موقع بھی فراہم کرتی ہے۔ یقینا ، آپ معلومات اور پرکشش پیش کشوں کے ذریعہ ویب سائٹ اور سوشل میڈیا کا استعمال کرسکتے ہیں جو زائرین سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔
یقینا. ، ایک منفرد اور آسانی سے یاد رکھنے والے ریستوراں کا نام ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے سلسلے میں سب سے اہم چیز ہے۔ یہاں تک کہ ایک پرکشش ویب سائٹ نام کا استعمال کرتے ہوئے آپ متعدد مضامین پیش کرسکتے ہیں تاکہ وہ آسانی سے پہچان جائیں اور ملاحظہ کریں۔
اسی طرح ، آپ مختلف سوشل میڈیا سے بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ یقینی طور پر یہ میڈیا استعمال کرنے میں بہت موثر ہے کیونکہ صارفین کی تعداد ہر سال بڑھتی ہی جارہی ہے۔ یہاں تک کہ سوشل میڈیا دلچسپ فلٹرز پیش کرتا ہے جس کا استعمال ایسا مواد تیار کرنے کے لئے کیا جاسکتا ہے جو گاہکوں کو آپ کے ریستوراں کے بارے میں دلچسپ بناسکے
4. آن لائن اور آف لائن کے ذریعے خدمات کو بہتر بنائیں
خدمت سب سے اہم چیز ہے تاکہ آپ کے موجودہ گراہک بھاگ کر دوسرے ریستوراں کا انتخاب نہ کریں۔ آف لائن صارفین کی خدمت میں ، آپ ان کی تمام ضروریات کو پورا کرنے کی کوشش کرکے دوستانہ ویٹر فراہم کرسکتے ہیں۔ یقینا ، آپ کے پاس ویٹر ہوسکتا ہے جو کھانا مہیا کرتا ہے اور اس جگہ کو صاف ستھرا رکھتا ہے۔
آن لائن تشہیر میں خدمات پیش کرتے وقت ، آپ کو بھی ایک ذمہ دار فرد بننا پڑتا ہے۔ مختلف قسم کے نئے کھانے پینے کی اشیا پیش کرنا جو صارفین کو پسند آرہے ہیں۔ درحقیقت ، آپ اس سوشل میڈیا کے ذریعہ پرومو دن کی پیش کش اور چھوٹ کی پیش کش بھی کرسکتے ہیں۔ بالکل ، دوستانہ خدمت پہلے آتی ہے۔
ایک ریستوراں ایک ایسی جگہ ہے جہاں بہت سارے لوگ ملتے ہیں اور یکجا ہوتے ہیں اور پیش کردہ مزیدار کھانوں سے لطف اٹھاتے ہیں۔ یقینا، ، آپ لوگوں کو ریستوراں متعارف کروانے کے لئے مذکورہ بالا نکات میں سے کچھ کرسکتے ہیں۔ یقینا، ، آپ دلچسپ تجربات بھی پیش کرسکتے ہیں جو صارفین کو اس ریستوراں میں جاتے وقت ملتے ہیں۔
nice
ReplyDeletePost a Comment
You are welcome to share your ideas with us in comments.